15 Megabytes of Fame

Bureau:Farfar
Merk:Diesel
Adverteerder:Diesel
Jaar:2007
Branche:Mode & kleding
Medium:Video
Twee mooie meiden, allebei Heidie geheten, stelen ondergoed uit een kledingwinkel, grijpen de verkoper in zijn kraag en slepen hem mee naar een groezelige hotelkamer. Vijf dagen lang houden de dames, slechts gekleed in steeds verse setjes van hun nieuwe ondergoed, de man gegijzeld. Via een webcam zijn hun bezigheden te volgen. Het klinkt als een scenario voor een erotische thriller, maar het is de nu al veelbekroonde virale campagne voor de Diesel Intimate Collection.

Credits

Op dit moment zijn de credits van deze campagne nog niet bekend. Weet jij meer over de credits van deze campagne, dan kun je deze eenvoudig toevoegen.

Doelstellingen

De campagne was Diesel's interpretatie van de 'Big Brother hype' en had als doel om op eigenzinnige wijze de online conversatie met de doelgroep aan te gaan. De campagne moest het enthousiasme onder 'Diesel Lovers' vergroten en het rebelse image van het merk versterken.

Advertentie

Mist u informatie of staan er onvolkomenheden op deze pagina?